” Секако, не верувам дека Купер сам одлучуваше за тоа, мислам дека луѓето што го опкружуваа го советуваа да не ја прифати улогата.” •Од каде ви е идејата за секвенцата со воденицата? •Хичкок: „Кога ќе ми се означи местото на снимањето - а тоа е многу важно за моите идеи - мора во потполност да биде искористено, драматуршки искористено.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Камерата со возење му приоѓа на еден цвет, а во позадината се слушаат шумовите од борбата.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Купер потоа рече: „Требаше да ја прифатам улогата, зарем не?
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Веднаш ги панорамираме нозете со камерата, нозе кои се борат на тепихот од лалиња.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Овде понекогаш ги сретнувам и своите земјаци, и ги гледам како брборат за екс-Југославија, за војната и причините за неа (откако побегнаа од војната и од причините!), како персонално се изјаснуваат, како стануваат глас на народот, ја прифаќаат улогата од која дома побегнале, а сега, ете, спремно ја прифаќаат; гледам како се прилагодуваат, како ги моделираат сопствените биографии и повеќе не знаат што е вистина, а што новостекнат image...
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)