Судот, со оглед на сите околности и според свое убедување ќе цени од какво значење е тоа што странката која ја држи исправата не сака да постапи според решението на судот со кое ѝ се налага да ја поднесе исправата или, противно на убедувањето на судот, одрекува дека исправата се наоѓа кај неа (чл. 218, ст.1-2 и ст.4-5 од ЗПП). 173 Х.Џ. против Охис Пласт Спор за неисплатени плати
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Му ја признаваше својата слабост, кревкоста, надворешната немоќ, уште пред да се најдат во прегратката на новиот живот.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
1 Fatetur facinus qui iudicium fugit. Кој бега од судот, ја признава својата кривица!
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Ваквиот идеализам мора да страда, а Дишан не ни дава никакво решение; тој слободно ја признава својата сопствена сексуална фрустрација како главна тема на својата работа, како нпр., неговата игра со зборови со lit- terature: lits reatures - “кревети и промашувања” (или само промашување).
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Во различни пригоди и по различни поводи, Прокопиев отворено ја признава својата опседнатост од раскажувањето како такво.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Напротив, критиката на хрватската стварност, како што е изложена во текстовите во книгава, отворено го признава својот деструктивен карактер.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Притиснат од тешка мора, го признавам својот пораз!“
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
„Ги ‘режирам’“ – вели тој на едно место – „како кусометражни аматерски филмови без кастинг и пробни снимања, со една камера и со брза монтажа“.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)