Кампот е потсетник за извештаченоста на емоцијата, за автентичноста како изведба.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој провалува во самодоволниот свет на страсната желба и ја прекинува нејзината неиронична восредиштеност кон едното – нејзиното систематско исклучување на спротивставените вредности, нејзината несвесност за нејзиниот поширок општествен контекст, нејзината опсесивна сосредоточеност на посакуваното и нејзиното одбивање на спротивните гледишта.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Тој е противотровот за романтиката.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кампот, како што видовме, е внатрешна практика на една дијалектика во машката геј-култура која се врти околу низа спротивности меѓу романтиката и разочараноста, сериозноста и несериозноста, автентичноста и неавтентичноста – меѓу неироничниот набој на машката геј-желба за машка убавина и ироничното спласнување на тој набој.
Кампот ѝ припаѓа на една страна од тоа двојство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Облак го прекина нејзниот танц во небесната шир.
„Од дното на душата“
од Александра Велинова
(2012)
- Рада ја прекина нејзината мисла. - Сѐ во свое време.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)