Понекогаш ѝ раскажуваше за Одделот за документација и за безочните фалсификати што ги правеше таму.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Тој седеше до прозорецот, темна силуета, и гледаше надвор. Се уплашив – „Што правиш таму?“.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
- А, е што така, што ќе правиш таму!?
„Знаеш ли да љубиш“
од Ивана Иванова Канго
(2013)
- Беља ќе им прави таму, бре татко, - рече татко ми.
„Крстот камбаната знамето“
од Мето Јовановски
(1990)
Што правиш таму, сама? Нешто мислиш. Што мислиш? Ќе гледаме, кога ти велам, вели!
„Братот“
од Димитар Башевски
(2007)
Долу, во Струмичко поле. - А што ќе правиш таму? – повторно праша Мече.
„Бегалци“
од Јован Бошковски
(1949)
Знам што ме чека таму и што се прави таму.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
„Што правиш таму?“ - го праша татко му. „Чекам да се тргнат облаците - му одговори подзамижан малиот - сакам да ги видам.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
„А што ќе правам таму, мој градоначалнику? Ќе чекам, исто како и овде.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Високопреосвештениот заслужува секаква почест”. Високопреосвештениот беше митрополитот Хрисостом, епископот на Закинтос кој се враќаше од интернацијата во Атина на која, пред речиси девет месеци, присилно го испратија италијанските окупациони власти.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
- А што ќе правиме таму? Ќе видиш. Засега само толку.
„Дружината Братско стебло“
од Јован Стрезовски
(1967)
- Па - одевме... - Така. А што правевте таму? - Игравме.
„Дружината Братско стебло“
од Јован Стрезовски
(1967)
Тој раскажуваше, ние црвенеевме, а Берта Ауербах сигурно веќе имаше решено уште таа вечер да му каже на овој млад човек дека ја откажува нарачката за семејните портрети.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Тој таа вечер раскажуваше бесрамни нешта, кои се премолчуваа во секој дом и во секое друштво кое не припаѓаше на самото дно на општеството; дури и кога пријателите на Берта се обидуваа барем малку да го насочат разговорот на друга страна, па го прашуваа за тоа каде ги направил првите слики по нарачка, тој зборуваше како на петнаесет години во некоја јавна куќа насликал неколку актови на ѕидовите, а потоа раскажуваше што сѐ правел таму освен што сликал; го распрашуваа кого портретирал изминатите години, а тој ги набројуваше портретите на сопругите на месарите, банкарите, докторите и професорите, и помалку зборуваше за портретите, а повеќе за тоа што сѐ правел со портретираните.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
А што прави таму - не знам. Знам само дека девојчето е изменето.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
„Што ли прават таму? Ќе биде подобро да одам да видам.“
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
А бидејќи неинформиран човек не може да се замисли на Земјината топка, тие мора да се информираат на евпаз (еврејски пазар), на кој стариците, заради нужда, продаваат канделабри. 190 okno.mk Одвоеноста на киевјаните од Москва, нивната чумосана блискост до местата, на кои настанаа различните Тјутјуники, и на крајот, со 1919 година создаденото убедување во несигурноста на сето овоземно - тоа се главните причини, што тие не гледаат ништо неверојатно во телеграмите од евпаз.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
И затоа: надбискупот од Кантербери беше инкогнито во Киев, да види што прават таму тие болшевици (не се шегувам).
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Ама митролесците молчат. Знаат кој се таму и што се прави таму. Зар и на другарите свои ќе пукаат.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)