И веднаш си правам филм за тоа како ќе изгледаат викендите по десет години во некое село на периферијата од градот, во мала баракичка Хот и Хот и двор, не поголем од триста метри.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Винсент Фремонт. DD ПТ: Дали воопшто се наоѓате зад камерата? DD ЕВ: Не. DD ПТ: Која е вашата улога? DD ЕВ: Да ги интервјуирам луѓето. DD ПТ: Кога би се правел филм по сценариото од новелата на Стивен Кох, која би била вашата улога во него? DD ЕВ: Не знам.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
2.17 Вчудоневиден сум што успеав да го забележам сето тоа. Во моментот ми се наметнува мисла, основата на хероинот е од крајно нихилистичка природа каде триумфира апатијата.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Не си правам филмови. Тоа што го забележувам е точно, само се прашувам како ќе го докажам.
„Читај ми ги мислите“
од Ивана Иванова Канго
(2012)
2.45 Кога Жан-Лик Годар го прашале зошто прави филмови, одговорил дека кога би можел би правел едноставно ништо, но бидејќи тоа било невозможно да се постигне, наместо ништо правел филмови.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
DD ПТ: Вашата работа како уметник секогаш била повеќестрана, како Леонардо. Вие сте сликар, издавач, правите филмови...
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)