Нечистотијата се собира под ноктите и одовде: „Колку црното под ноктите“ - во значење на некое мошне мало количество, но во јужнословенската екумена фразеологизмот се појавува во мошне скратен облик: „нокот“ или „црно“; во делот од западното словенско население квантитативната вредност на црното под ноктите преминува во експресивно-квалитативна оценка: кој има црно под ноктите, тој има грев на душата.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Хиератички, ритуални кај него не се суштествата, туку формите, кои ја сугерираат сетилноста, јаснотијата и поврзаноста со среќните кукли, кои се појавуваат во неговиот свет.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Чосеровите „Кентербериски приказни“ и алегоријата над еснафски или физогномски насловените играчи се појавува во „Давење по броеви“ низ Смутовото набројување на правилата на играта „Крикет на обесениот“: - Најважни членови на играта се Императорот, Вдовицата, Судијата, Обесениот, Духот, Црвената Кралица, Дебелата Дама, Глупчото, Близанците, Човекот од кинескиот сервис за чај, Дивјакот, Готвачот, Генералот, Затвореникот, Питачот, Крадецот и Свештеникот.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Дури и сега, во Долги интервали, неговите стрипови се појавуваа во „Тајмс“.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Татко и Камилски уште долго време се договараа доцна во ноќта, до утрина, каква постапка или, како што велеше Камилски, каков метод ќе изберат во издвојувањето, односно во селектирањето на стоте најопасни турски, погубни османизми кои се појавуваа во балканските јазици и ѝ се закануваа на иднината на нивните потомци.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Таму беа секогаш на штрек да не бидат забележени од некој познат, но и од настраните воаери кои се појавуваа во мракот.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Зошто, и покрај тоа, се фиксирате на јазикот, а не се обидувате да речеме и феноменолошки да го тематизирате она што се појавува во сетилното искуство? okno.mk | Margina #1 [1994] 65
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Мотивот на лавиринт експлозивно се појавува во 16 и 17-иот век и помеѓу 1880 и 1950- та.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
Множество од еротски детали меѓу него и Рози му се појавуваа во имагинацијата - интимности кои за него имаа значење и квалитет на побожни тајни.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Накратко, политичкиот театар е: „Напредно театарско движење кое се појавува во Германија после Првата светска војна“.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
Бесмислено е да се изедначуваат. Но, одговори малиот човек, со тесни усни, зошто тогаш јас кој во сонот присуствував на вашите гадости како (по ваши зборови) измислена, нереална личност, сега се појавувам во реална личност, сега се појавувам во она што го нарекувате вистинска реалност и сведочам против вас.
„Младиот мајстор на играта“
од Александар Прокопиев
(1983)
Богомилството за прв пат се појавува во југозападна Македонија во X век во времето кога на чело на Цариградската патријаршија се наоѓал Теофилакт (933-956).
„Џебна историја на македонскиот народ“
од Група автори
(2009)
Томаица знаеше некои од нејзините модели кои се појавуваа во модното списание на кое таа беше претплатена.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)
Така, феникиското, ханаанејското и арамејското писмо како три основни подвидови на семитскиот систем на писмо настанаа од старосемитскиот, или поточно речено, од протосемитскиот систем на писмо, кој сам по себе претставува консонантно- силабичко писмо.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Тоа е специфичен двоен систем, кој во целокупната типологија на системите на писмо се појавува во улога на алка, што ги сврзува доследно силабичкото (да речеме, линеарното Б) и алфабетско (на пример, класичното грчко) писмо.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Тој нов дискурс поврзан со времето означен е и како нови протоколи и, како што се обидов да артикулирам овде, тие протоколи можат да се разберат низ исчитување на дигиталниот текст. превод: Адреналина Бомбина извор: CTheory Vol 13, No 3, and Arkzin 108 okno.mk Маргина 37 109Локална сцена 110 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Кирчо Арсовски трет пат се појавува во Маргина (Трачери во #10, Herman Hess во #22), но прв пат со своето „граѓанско“ име.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
По години колаборација Луз Арке во почетокот на деведесеттите прозборува пред „Националната комисија за вистина и помирување“ и како сведок се појавува во повеќе од шеесет судски постапки.
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
„Здраво, синко!“ „Од каде метан, тато? Нели метанот се појавува во рудници?
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Љубовта овде се појавува во една од највисоките матафори на наводно неспоивото, како највисока “discordia concors”.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Френк- приказните се појавуваа во Вудринговите стрипови, во антологиските серии (Hyena, Pictopia, Snake Eyes) како и на неколку неверојатни места, како на пример The Milenium Whole Earth Catalog и на Hot Wired World Wide Web site; најраните приказни беа собрани во книга едноставно наречена Frank.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Тереза во римската Maria della Vittoria овој момент го прикажува повеќе како сексуално отколку еротско-мистичко возбудување.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Да победеше Куско, би можеле да речеме, парафразирајќи го Борхес, приказните кои се само додатоци во Кралските коментари ќе се појавуваа во канонски книги.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Слична ситуација се покажува кај писатели какви што се Карпентјер, Борхес, и други на кои шпанскиот не им бил прв јазик и чиишто дела се составени од одломки и коментари на средишната традиција, наводно западна.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)