И да ја потопиш во најдлабокото море, таа пак ќе исплива на површината...
„Разминувања“
од Виолета Петровска Периќ
(2013)
Војната е начин да се разнесат на парчиња, да се истурат во стратосферата, или да се потопат во длабочините на морињата, материјали кои поинаку би можеле да бидат употребени за да им овозможат на масите премногу комфор и, оттука, на долга патека, да ги направат премногу интелигентни.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Повторно прустовски преку вкусот на кроасанот потопен во белото кафе како да сакаше да го поврати некогашното париско време, да проработи механизмот на асоцијациите.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Сите што сме собрани тука имаме по еден Патрокло потопен во конечната осама, што безгласно тежи по сонцето, под кое би надничел деноноќно само повторно да го проучува допирот на зракот.
„Слово за змијата“
од Александар Прокопиев
(1992)
Рачињата продираат, се завлекуваат секаде.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Од дното на тезгата успева да извади дречаво жолти сомотски панталони; но не е задоволен, повторно ги потопува во тоа ѓубриште на бившите марокански, југословенски, турски, пакистански итн. покривачи на гениталии...
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
„На каков клин?“ не сфати Мирон; и пак во своето тапо настојување, не сфати: „На врбов. Потопен во света водица и опеан со псалмите Давидови.“
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Од улица се дотркала пијана запрега на двајца баритони; голиот сув корен на нивните грла беше потопен во лута неслога.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
И навистина, во тој миг птицата излета нагоре, како некој метеор, и се изгуби во воздухот потопен во сончева светлина.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Притоа беше и трудна, и баш сакаше да ги праша поискусните кадани дали таква смее да се потопува во жешката вода на бањата.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Во главата му шумеа зборовите на командантот, а во душата го болеше: сета надеж, сета онаа одушевеност, со која што утринава дојде овде, пропадна и како да се потопи во матните води на блатото.
„Бегалци“
од Јован Бошковски
(1949)
Рена под око го гледаше како брзо ги сука и потем умешно ги врзува малите парчиња памук на стапчињата од метла правејќи мали фитили, а потоа ги потопува во садчињата во кои таа пред тоа го тури маслото.
„Светилка за Ханука“
од Томислав Османли
(2008)
Баритонот молкна и самиот се потопи во непроѕирноста. Само накај село борците се викаат еден со друг кај каменото црквиче.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Ликовите на двајцата се сплескуваат, се обезличуваат, се потопуваат во ноќта.
„Кловнови и луѓе“
од Славко Јаневски
(1956)
Ги издроби на мали парченца и потоа ги потопи во канчето со вода.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Од што ги кинеше ливчињата прстите малку ѝ се обоија на врвчињата.
„Чкртки“
од Румена Бужаровска
(2007)
Двете бои се потопени во една.
„Мудрецот“
од Радојка Трајанова
(2008)
Претходно преполната плажа беше напуштена како за време на полициски час.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Преку хоризонтот во тој миг пулсираа тивки топлотни секавици што можеби предизвикуваа пожари во плевни некаде во Индијана.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Езерото беше пурпурно, розова занес, бисерен аметист со квечерина, а потоа се потопи во ноќна црнина со чипка од свилена пена.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)