До 2006-та, во рамките на установата, се одвиваше и угостителска дејност (каде работеше и Митревски), а пред укинувањето на оваа дејност Центарот броеше и над 65 работници.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Битно е да се посочи дека во периодот пред настанување на работниот спор не беа набавени и користени заштитни очила, што може да се оцени како голем 209 пропуст – имајќи го предвид карактерот на работата што ја работи Ф.И. и постојаното прскање на емајл.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Заштитната облека што ја користат ја добиваат еднаш на неколку години, па обично е истрошена и стара.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
На таквите искази се надоврзува епископот од Мерзебург, Титмар (X век), кој посочува дека во паганските храмови во градот Ретра, врз словенските идоли со особени знаци биле нацртани нивните имиња.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
Па нели кога тој ѝ посочи дека терминот Славомакедонец е навредлив, таа престана да го употребува?
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Треба да се посочи дека установата, во периодот пред да се укине угостителската дејност, беше поделена на две деловни единици: административно-техничката единица беше финансирана од буџетот на РМ, додека угостителската единица функционираше по принципот на самофинансирање.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
И натаму, во делото „Златни пасишта“, арапскиот писател Ал Масуди (ум. 956) тврди дека во некој словенски храм тој пронашол пророштво, врежано во камен.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)