— Можам да ти покажам некој гроб, вели Лазор Рогожаров, ама Никифор во ниеден не е.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Ако овој упорно насочен прст во Leonardo, прст кој упорно одново се појавува, укажува, не губејќи здив, на тоа дека постои една моќ вон нашето видно поле, вон ретината, тој истиот прст насочен во Duchamp, не е тука да покаже некое место, како оние од дваесетите години нацртани пред влезот во „местата”, освен мошне чудниот паралелограм чии што темиња се направени од три кривулести профили на Stoppage-etalon-от; дали го покажува патот на една непозната димензија, од онаа страна на едноличната здодевност која за авторот ја претставува бојата нанесена врз една рамна површина? ]е одиме ли до таму да кажеме дека елементите на окружувањето на Со оглед дека... постојат веќе кај Leonardo?
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Никој не покажа некоја вистинска загриженост, а повеќето само го запаметија тоа како прикаска со која домашните или соговорниците ќе ги забавуваат тие дена.
„Човекот во сина облека“
од Мето Јовановски
(2011)
Впрочем тој и не покажа некоја поголема загриженост во врска со тоа.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
И сичкии слушале: „Пресвјатаја Богородица да покаже некое чудо за уверение, зашто немам кабахат. Ја да се избавим от ова осуждение и клевети“.
„Избор“
од Јоаким Крчовски
(1814)
Во текот на спорот Јаневски беше застапуван од својот полномошник – дипломиран правник (Д.Јовановски) од Советот на ССМ.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
По препорака на ССМ тој, во 1995, решава да поднесе тужба против СТД „Јасмина“ и неговиот дотогашен ортак4 (С.Колев) како второтужен, а како правен основ на тужбеното барање се наведени неисплатените плати и придонеси.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
- Командирот, каде е командирот? - праша тој. - Таму - покажа некој со глава на олтарот и во исто време излезе од олтарот командирот, опашувајќи го офицерскиот појас.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)