Некојпат такви територии претставувале цело царство — потфрли Петре и погледна на исток и југ, ја опфати целата мариовска котлина, па продолжи.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Погледна и ја опфати целата негова фигура, но веднаш се тргна нешто. Му се приближи, го поздрави и го праша: — Е, готов ли си, господин Ѓорче?
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Толе се наведе пред него, го фати за големата црна брада и почна да му ја тресе главата.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Што велиш, а? — Така е, Петре.
„Толе Паша“
од Стале Попов
(1976)
Четвртата категорија, послободно наречена Преведувањето и поетиката, ја опфаќа целата област на литературното преведување, и во теорија и во пракса.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Првин со погледот ја опфати целата.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Тој, откако се поздрави со присутните на оваа неочекувана мала свеченост и ја искажа својата голема среќа што се наоѓа најпосле на ова место, потем со бегол поглед ја опфати целата книжарница, ги погледна книгите во високите сталажи.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
На тој начин неговата уметност станува дел од една глобална мрежа на уметнички комуникации (mail- art network) која претставува, би можеле да речеме, едно посебно уметничко дело, една пулсирачка духовна творба која ја опфаќа целата планета.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Кога Пелагија и Чана стигнуваат под Калето во Фестивална снегот е веќе повеќе од педа наткренат над земјата, а густината на снежинките што паѓаат вртложени од северот не дозволуваат да се опфати целиот незавршен објект, се наѕираат тук там некои контури како издвоени целини и заедно со црната зејната уста што требало да биде огромна порта од предната страна, во исто време внесуваат црно неспокојство во двете жени.
„Црна билка“
од Ташко Георгиевски
(2006)
Вистинската јасност, значи, го надраснува непосредното гледање на човекот и ја опфаќа целата уметност... како средство кое со јасни симболи - бои, знаци, звуци - го изнаоѓа сеопштото суштество и го претставува животниот мит...
„МАРГИНА бр. 35“
(1997)
Додавањето на зрнца во оваа состојба доведува до поттикнување на лавини од секоја можна големина, почнувајќи од лавина што е составена од само едно зрнце до лавини што ја опфаќаат целата површина на песочната купа.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)