Но според мадам Дишан, она што навистина се случило било многу повпечатливо.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
Скоро секоја вечер пред легнување, објаснува таа, таа и нејзиниот маж имале обичај да си читаат на глас еден на друг смешни приказни.
„МАРГИНА бр. 4-5“
(1994)
„Ха, ха,“ рече русокосата и седна до нив. „Мојот дечко е болен,“ објасни таа, „мораше да си замине дома.“
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Никогаш, и со никаква глад, за себеси, не би можел да ја објасни таа неосвоива тврдина на монологот која продолжува да стои и по него, сосема независно од неговото освојување на тврдината, односно од неговиот Крај, како таинствена игра на разнобојни и зачудени стакленца, само по себе, се би продолжило понатаму. okno.mk | Margina #1 [1994] 49
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
Напати ги немало да свратат и со недели.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
ДАСКАЛОВ
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
- Гледаш, животот е многу краток за да се потсетиме на се она што го имаме откриено - објасни таа.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Куририте кои слегуваа во градот одеа во цивилна облека – ми објасни таа.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Стрејт-културата секогаш ќе ни биде првата култура, а она што ќе го правиме со неа секогаш ќе воспоставува некој образец за понатамошните, настрани односи кон стандардните културни облици.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Нас на субјективитет нѐ тера барањето да бидеме неавтентични.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Нам општествените премрежиња на самото наше постоење ни налагаат да играме улога што подразбира лажирање на сопствениот субјективитет.
Тие општествени услови имаат голема објаснителна моќ за појавите што ги проучувавме тука.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Обликувањето на машкиот геј-субјективитет во едно изворишно искуство на неавтентичност на многумина геј-мажи им дефинира што е тоа да се биде геј.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Ја објаснува двојноста на геј-свеста, ја објаснува таа хиперсензитивност за вештачката природа на семиотичките системи – хиперсензитивност што толку видливо се изразува во кампот и која ја создава онаа особена артилерија од херменевтички техники што геј-мажите ги еволуирале за да ја разобличуваат лукавштината на општественото значење и за да ги извртуваат нејзините кодови и означители на иронични, софистицирани, пркосни, суштински театрални начини. 475 И затоа е благотворна за создавање на геј-културните облици и стилови со кои се запознавме.
Сѐ додека настрани деца се раѓаат во хетеросексуални семејства и во општество што е нормативно, поимски хетеросексуално и сѐ додека се и понатаму отуѓени од хетеронормативните општествени облици, ќе мораат самите да си осмислуваат сопствен нестандарден однос кон хетеросексуалната култура.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кога тргнував за овде на другарот Ѓорѓи Смокот не заборавив да му спомнам дека кога ќе втасам во Виена на Благоја ќе му ги предадам и одличијата што му беа доделени.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
- Ова им го правам на најшумните - објаснува таа и ги свртува кон мене окрвавените муцки.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
-На оние помирните, им ги скратувам само јазиците - дообјаснува.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Немаат причина за да бидат злочести се обидуваше да ми објасни таа. Бев фина со нив.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
„Тоа е повеќе чувство одошто здрава размисла“, се обиде да ми објасни таа.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)