Познато е дека Македонија со своите млади високообразовани, но и невработени кадри кои немаат средства за егзистенција можат да направат економско чудо доколку го понудат своето скапоцено семе.
„Двоглед“
од Горан Јанкуловски
(2011)
На страницата на културната рубрика стоеше изјава на министерот за култура: „Нема средства за џез-фестивалот“, изјавуваше тој, а во текстот стоеше: „Годинава, за првпат во петнаесет години, нема да се одржи градскиот џез-фестивал, на кој требаше да гостуваат реномирани светски уметници“.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
- Па, како да ти објаснам, - рече. - За да вршиме сами некои поголеми откопувања, немаме средства, а летово тоа и не ни е најважно.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
А што се однесува до тоа дека таа нема средства да го издржува Карл, - ќе го издржува тој. Зошто му е татко! ***
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Дека не успеала да се вработи и дека со синот немаат средства за живот.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Дека ќе нема средства за негово нормално воспитување и образование.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Кога ќе му раскаже дека ќе ѝ го одземат детето заради тоа што не е вработена, што нема средства за живот, можеби ќе ѝ се смилува. Нејзиното единствено дете.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Изгледа дека на бродот немало средства за преврски, а рацете на тие кои вршеа преврски не биле баш учени.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
„Па така произлезе од искажувањата - нема средства за филтри, за еко - мотори за автобуси, за ТЕСТО - 350.“
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Потребно е да се изгради филтер - станица за прочиствување на овие води, ама нема средства, иако има изработен проект.
„Тополите на крајот од дедовата ливада“
од Бистрица Миркуловска
(2001)
Културно попречување (Culture jamming) Улиците се јавни простори, но граѓаните немаат средства за купување рекламен простор на нив со цел да се чуе и нивниот глас, а не само гласот на рекла мите.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Тука ќе се фокусирам на неколку примери на нивните стратегии, односно герилската семиотика на културното попречување (практиката на радикално менување на рекламните пораки на веќе постоечки билборди), како и интервенциите во јавниот простор што го сочинуваат јадрото на уметничката практика на автори како Брацо Димитријевиќ, Оливер Реслер и Кшиштоф Водичко. 5.1.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Марковски, како претседател на синдикатот, се почувствува повикан да реагира на новонастатата ситуација.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)
Иако, во фирмата немаше средства и претпоставените притискаа да не се бараат пари – сепак тој успешно ја менаџираше таа состојба и, во летото 2001, успеа од директорите да „извлече“ средства за да се исплатат патарината и хранарината на вработените за тие неколку месеци.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“
од Димитар Апасиев
(2011)