Па што е погеј, прашува списанието, Планината Броукбек или Сексот и градот?
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Таму во двојки се наведуваат примери од експлицитна, идентитетски заснована, горда и на видело постоунволска геј- култура спарени со примери од пошироката култура кои се погодни за настрано присвојување.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Темелната колебливост која, изгледа, ја имаат текстописците одговорни за фељтонов околу тоа што е геј-културата произлегува од една основна и карактеристична неизвесност: дали геј-културата упатува на настрани артефакти создавани од самите настрани или на дела од главнотековната култура кои ги создале хетеросексуалци, а кои настраните потоа ги присвојуваат за сопствени потреби и кои во текот на тој процес ги настрануваат?
Фељтонот во ТОНИ ја става оваа дилема во преден план со тоа што вметнува и анкета, упатена до читателите, која се вика „Што е погеј?“
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А таа е едноставна.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Кој е во состојба да наведе пример на таков апсолутен исказ во нашата денешна уметност?
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Пак ќе наведам примери, посочувајќи на два типични но меѓусебе различни скопски “андерграунд- гуруа” на деведесеттите; станува збор за Горан Путица - Велечасниот, техно-шаманот, идеологот на анархоидниот андергаунд, борецот за човечки права - што сѐ би требало да се протолкува како социјална ангажираност насочена кон политичкото сфатено како уметност на возможното.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)