Движењето или редоследот на движењата стануваат одвишни, дури ни гласот не е доволно соодветен, најновата технологија покажува дека нашето тело полека се менува во некаков линиски код што ќе може да се исчита со сканер.
„МАРГИНА бр. 37“
(1997)
А боите на осветлението се менуваат во сите мени прекажувајќи го знамето на нашата држава што низ него изгледа многу поголемо и многу посилно.
„Балканска книга на умрените“
од Мето Јовановски
(1992)
- Ах, - присторе Достоевски – Тоа ништо не менува во човековиот век.
„Балканска книга на умрените“
од Мето Јовановски
(1992)
Уште попровокативна симулација на алтернативните синтетички светови овозможуваат интерфејсите за виртуелна реалност, која е техномагија за визуелната, аудитивна и тактилна перцепција на компјутерски генерираните environment-и, кои се менуваат во зависност од активноста на посматрачот/примател, што значи, дека се интерактивно манипулативни.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Со технологијата (техномагијата) на виртуелната реалност (поврзана со интерфејсите, какви што се: податочната ракавица, податочната облека, наочарите-монитори) денешниот поединец, значи, тргнува на пат во потенцијален, паралелен свет, такашто светот на имагинацијата не му е достапен/видлив само на духовното око, туку исто така и на ‘духовната рака’, бидејќи допирот е можен со податочната ракавица (data glove), постои стерео во 3D графичка симулација, а таа пак се менува во зависност од примачот.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
• Негација е еден од наједноставните. „Ова се случува“ е променето во: „Ова не се случува“; или „Јас сум љубоморен“ се менува во: „Јас не сум љубоморен“.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Своето крстено име прво го менува во „Friederich“, а потоа во „Friedensreich“.
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Како квантумот на интелигенцијата на планетава да бил секогаш ист, но модалитетите на неговото манифестирање да се менувале во различни правци и со различни интервали.
„МАРГИНА бр. 26-28“
(1996)
- Да. - Но тоа ништо не менува во нашето живеење овде. - Менува, - рече дедо Димо. - Утре одиме в село.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Човекот се менува во времето и во пространството: исто така се менува и неговиот јазик.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
“Моментно ги слушам Trini Lopez, Buck Owens и слична, плачипичкаста музика”, вели Jourgensen, кому, се разбира, на памет не му паѓа нешто да менува во звукот и имиџот на Ministry.
„МАРГИНА бр. 1“
(1994)
За среќа, сеќавањата му надоаѓаа без некој посебен ред, а музиката не престануваше да му се менува во главата како на џубокс во кој различни раце пикнале цел куп парички, па сега песните се редеа една по друга без некои поголеми паузи.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Напротив, кога престана самиот да свири и наместо тоа почна да пушта музика, често му се случуваше да стои зад диџејскиот пулт и речиси несвесно да менува една по друга песна (исто како што сега ги менуваше во главата), додека околу него, пред него, зад него стотици тела танцуваа, рефлекторите кружеа по кренатите раце, тие пееја наглас, врескаа со ентузијазам на оние песни што им се допаѓаа.
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Таа се менува во зависност на субјектот кој ја перцепира и кој ја формира.
„Календар за годините што поминале“
од Трајче Кацаров
(2012)
На Змејка му беа непознати такви, но тоа воопшто ништо не менуваше во она што го знаеше тој за нив. Само му беа уште потуѓи.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Гледаше како во неговите полузатворени очи се исплетуваат од светлината безбројните игриви виножита: сино-црвени, винено-жолти, лилаво-зелени, со полно усвитени искри, што се менуваа во една бескрајна низалка на боите, создавајќи уште во првиот следен миг нешто сосема ново.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Не менува во исхраната... не менува во животот. Курвар, не е.
„И ѓаволот чита пРада“
од Рада Петрушева
(2013)
Во секој случај, движењето веќе не се сфаќа според некаква аксиоматика на стварното, како што тоа би сакал наивниот натурализам на футуристите, туку според една аксиоматика на можното каде што објектот и формата стануваат функции на просторот и набљудувачите, и каде што сѐ се менува во зависност од точката на гледање на „набљудувачот што прави слика” и во зависност од оптичкиот апарат што го користи.
„МАРГИНА бр. 3“
(1994)
Имаше цврст чекор, војнички. (Проклет да бидам војната човека го менува во сè, во сè.) И сега како да го гледам, еве, срцето длабоко го чувствува, о боже, како сè уште да сум во домот.
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Стилот го менува во пореалистичен и конструктивистички јасен. 1937 паѓа во немилост на националсоцијалистите, сликите делумно му ги запленуваат, делумно уништуваат, но нема забрана да слика.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Понекогаш постојат повеќе смерови, како во бустрофедон, каде што насоката се менува во секој втор ред.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Винстоновата работна недела изнесуваше шеесет часови, на Џулија беше дури и подолга, а нивните слободни денови се менуваа во зависност од потребите на работата и често не се совпаѓаа.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Границите меѓу трите супер-држави на некои места се произволни, на други се менуваат во зависност од воената среќа, но општо земено тие ги следат географските меѓи.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Постапката за утврдување инвалидност беше менувана во 2004, 2007 и во 2008 година.
„Обезвреднување на трудот“
од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев
(2010)
Интеркомуникацискиот софтвер за телевизискиот екран му дозволува на корисникот да обработува графики, икони, звук и текст и да ги менува во брзи кооперативни или компетитивни feedback сцени или во мултимедијални игри за тестирање на умствените способности. okno.mk | Margina #17-18 [1995] 77
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Гледам како ѕидот се менува во палми и потоа одеднаш во девојки што играат хула, и ѕидовите тука дишат, и сега од палмите настануваат мажи и сите ладала од палми се свртени кон мене, - Дојди, ваму, девојко, прешалтај.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Нејзината поранешна мисија да го спасува семејството, децата, во војна, се менуваше во мисија да го спасува и во мирот.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
Нели не ја препозна иронијата
кога ти тврдеа:
границите нема да се
менуваат
во никој случај.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)
И тогаш? Пак Хорацио доаѓа на помош: како да ги употребам зборовите – и тие што откриваат, и тие што затскриваат.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Се расприкажал Хорацио, мрда со дебелите очи, а таксистот намерно во четврта, менува во втора: Доведен сум во голема заблуда, машко, и не знам кој пат да го фатам.
„Човекот со четири часовници“
од Александар Прокопиев
(2003)
Не знам кога една строфа се менува во друга.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Претпоставувам дека една состојба се менува во друга, што спречува острината да отапи поради страдањето.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Го менува во Larry Rivers во 1940 година, кога почнува професионално да се бави со музика, свирејќи со Џез групи.
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Во 1948 година почнува да студира уметност, и својата прва самостојна изложба ја има 1949 година во Њујорк. okno.mk | Margina #32-33 [1996] 236 ЛАРИ РИВЕРС МАЛ КАТАЛОГ On the phone I, 1981, акрил на платно, 48x35 Margina #32-33 [1996] | okno.mk 237 Lampman Loves It, 1966, плексиглас, сликано дрво, и светилки, 10x65 okno.mk | Margina #32-33 [1996] 238 America's Number one Problem, 1969 конструкција со мешана техника, 26x20 Margina #32-33 [1996] | okno.mk 239 Homage to Picasso,1974, колаж на хартија, 22х30 Cezanne Stamp, 1963, масло и креда на платно, 42x54 okno.mk | Margina #32-33 [1996] 240 Now and Then, 1981, масло на платно, 76 1/8 x 80 1/2 Margina #32-33 [1996] | okno.mk 241 МАРГИНА ДЕКЕМВРИ ИДИОТИЗАМ ВО УМЕТНОСТА УМЕТНОСТ И КОМПЈУТЕРИ СВЕТСКА ЛИКОВНА СЦЕНА ТИМОТИ ЛИРИ 2 АМЕРИКАНСКИ РАСКАЗИ 2 okno.mk | Margina #32-33 [1996]
„МАРГИНА бр. 32-33“
(1996)
Ќе заседне во некоја биртија и по трипати ќе се менува во денот.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)