користи (гл.) - во (предл.)

А тоа можеби е уште поболно. Круно Петриновиќ (Аркзин) 54 okno.mk
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Ron Athey, извадоци од интервју ÂÂ Постои ли некоја посебна приказна за телото што ја користите во перформансите?
„МАРГИНА бр. 37“ (1997)
Величковски порано работеше во погонот за про- изводство на малон влакно (вештачко влакно, што по неговото производство се користи во текстилната индустрија), а подоцна е префрлен во заштитната работилница „Охис Филком“ ДООЕЛ кадешто имаше класична превработеност – имено, од околу 250 вработени, имаше ефективна работа само за едвај околу стоти- на.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Работникот Маринко Величковски од Скопје (сега 52-годи- шен) беше вработен со договор за работа на неопределено време во државната фабрика од хемиско-индустрискиот сектор – АД „Охис“ – Скопје.
„Работни спорови - Позитивни примери од судската пракса“ од Димитар Апасиев (2011)
Слободните часови решив да ги користам во посета на неговите врвови - на „Монмартр“, кај сликарите скитници и на „Пигал“, еден од најпознатите квартови во светот, чии одредени атрибути го прават Париз уште попознат.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Што ако дрогата е супстанца која се користи во ритуални цели при практицирање на некаква религија (Растафари -јамајканските ортодокси, некои езотеризми од хиндуистичка провиниенција, коптските христијани, безброј шаманистички секти...), зар тогаш прохибицијата на дрогата не е и едновремено укинување на верските слободи?
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Фракталите најчесто се користат во физиката на која ѝ помогнаа да излезе на крај со своите стари и нови проблеми.
„МАРГИНА бр. 26-28“ (1996)
Студиите можат да бидат генерални или жанровски, вклучувајќи ги и истражувањата на посебните проблеми во преведувањето на поезијата, драмските текстови или либрета и на усвоените проблеми во преведувањето кое се користи во кинематографијата, сеедно дали се работи за синхронизација или за титл.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Алкохолот што се произведува од дрво (метил алкохолот) се користи во некои жестоки пијалоци и за медицинска употреба.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Работничката ова право може да го користи во најмногу три дела, а доколку повторно забремени, не го губи правото на надоместок на плата по основ на бременост, раѓање и родителство (чл. 2 од ЗИДЗРО/дек.13).
„Обезвреднување на трудот - 2 Анализа на трудово-правната легислатива во периодот 2010-2014“ од Мартин Краљевски, Дејан Лутовски, Ивица Костовски (2015)
Во друга витрина во истата просторија беше изложен еден предмет, досега непознат во литературата за Дишан: “bilboquet”, играчка што се користи во една детска француска игра, која се состои од дрвена прачка со украсена дрвена рачка забодена во неа.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Изложбата почнува од една просторија со натпис „убавината на рамнодушноста“ - Дишанов израз за однесувањето за кое тој тврдеше дека го прифатил одбирајќи ги „редимејдите“, секојдневни предмети подигнати на ниво на уметнички дела само со моќта и вредноста на уметниковиот избор.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Овој театарски настан што Дишан го гледал во пролетта 1912 год. претставува доживелица од пресудно значење - како што подоцна објаснува самиот уметник - во формирањето на најраните размисли за „Големото стакло“.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Единствен предмет изложен во оваа просторија беше Дишановата „Полица за шишиња“ и не поставена на постамент, како што традиционално се поставуваат скулптурите, туку обесена со јаже на таванот, имитирајќи го на тој начин методот на штедење на простор при складирање на редимејдите, што самиот Дишан го користел во своето атеље.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
„Г0ј се однесува на мажествени момци што сакаат други мажествени момци, кои ја ценат мажественоста и ја негуваат блискоста со други мажи, кои ја отфрлаат женственоста, кои сметаат дека аналниот однос е „крајно деградирачки и одвратен за мажественоста“.348 Еве како е тоа срочено на нивната страница на интернет: Значи, ти си нормално машко што, ете, сака други машки – можеби многу.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
„Машките не треба сексуално да играат ‘женска улога‘“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
А француската култура, во некои од своите генерички облици и одлики, може да им биде заедничка на луѓе што не се Французи, но кои живеат во Франција или ѝ се восхитуваат на француската култура или кои се идентификуваат со француската култура или кои усвоиле некои стандардни практики што ја карактеризираат француската култура. ‌Впрочем, поимот „култура“ изгледа некако сурово, непрецизно и сосема врзан за културата за да се користи во овој контекст – поим од деветнаесеттиот век, европски и повремено шовинистички поим, извалкан со неговата вмешаност во подемот на национализмот, со појавата на научниот расизам, со развојот на викторијанската општествена наука и со ширењето на западниот империјализам, за кој идејата на културната надмоќност понекогаш овозможувала згодно оправдание.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Можеби поимот ти го навредува чувството на мажественост или ти ја повредува личната етика; барем онака како што се користи во јавноста и честопати во медиумите!
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но, од многу причини не се поврзуваш со „ГЕЈ“.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
-Тоа е моето оружје. Го користам во случаи на самоодбрана.
„Мудрецот“ од Радојка Трајанова (2008)
Така, излегува дека оние што сакаат да се разберат разговарајќи, мора прво да се ислушаат, потоа да го протолкуваат кажаното, за да на крајот го интерпретираат сознанието или како што стои кај Хајдегер, специфичното однесување кон стварноста (методот не оди подалеку од оној кој се користи во разбирањето на текстот - уметничките дела).
„Календар за годините што поминале“ од Трајче Кацаров (2012)
Дом се користи во многу комјутерски системи како “сидро” за ориентација во комплексни околини.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
” Боите што тој ги користи во Френк-приказните се јасни и стриповски, но исто така и суптилно осенчени - ако се дречливи, тие се органски дречливи.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Ѓорѓе секоја година дел од годишниот одмор го користеше во времето на жетвата.
„Последната алка“ од Стојан Арсиќ (2013)
Тој избегнува лингвистички разграничувања, какви што се субјект/објект, ум /тело, ментално/ физичко, кога тие се применуваат да конструираат реалност во која телото се доживува како надворешност на битието, како што ги доживуваме машините кои ги користиме во секојдневниот живот.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
Нарациите кои се користат во работата со пациентот и другите учесници на терапијата понекогаш можат да бидат несоодветни за планирање на успешно решение.
„МАРГИНА бр. 6-7“ (1994)
6 4.  Терминот „претпријатие“ е надминат и веќе не се користи во нашето трговско статусно право.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Демократија без граници По мое мислење, таа спротивност може да се разреши или со пораз на демократијата поради победата на пазарната економија, или со спротивниот развиток, или така што ќе измислиме „демократија без граници“, демократија во која граници­те веќе не се единствениот критериум за тоа чии сме граѓани според тоа во кој регион живееме; друга можност е човекот своите права на граѓанин (и државјанин е да може да ги користи во разни региони; трето, да има право да припаѓа на поголем број региони.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Пјер Бонар (Pierre Bonard) и Морис Денис (Maurice Denis), на пример, ја издвоија неспретноста при детското цртање, да ја користат во функција на послободна експресија.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Кај повеќето од водечките уметници на овој век, излезе на виделина широкиот интерес за детската уметност.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Спотот беше направен толку сугестивно што поголемиот дел од гледачите мошне се заинтересирале дали нарачката ќе се направи или не.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Додека Рој Линхенштајн денес е признат како рафиниран, ироничен, сериозен манипулатор на готовите слики што ги користи во своите дела, Ворхол одбива да ја ублажи световната страна на својата уметност.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Всушност, целото негово учење би можело да се согледа како предлог на една нова методологија, деконструкцијата, дури како насока за инструкција на процедурите што можат да се користат во обидот разумот да се сврти против себеси.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Покрај тоа, слоганот „More raisins!“ влезе „меѓу народот“ и почна да се користи во разни прилики.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Нагласувањето на методологијата е исто така централно за Дерида.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Треба да фрлиме само површен поглед на насловите на значајните текстови на модернистите како што се Спинозината Расправа за подобрување на разумот, Локовиот Есеј за човечкиот разум, Лајбницовите Нови есеи за човечкиот разум, Берклиевите Принципи на човечкото знаење, Хјумовата Расправа за човечката природа или Кантовата Критика на чистиот ум - за да се види колку епистимолошките теми биле централни за нив.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Тој е немилосрден во прикажувањето на машинеријата на гламурот, но сепак се оградува од било каков суд.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Сепак тој успева да ја задржи својата позиција благодарение на контраверзноста што го следи поп-артот од самиот почеток.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
Станува збор за правење на посебна, инаква слика за производот во однос на неговата конкуренција.
„МАРГИНА бр. 11-12“ (1995)
58 Просторот на глобалниот град постојано е следен од мрежите за надзор и надлетуван од хеликоптери.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Според Бауд и ван Шендел, проучувачите во САД повеќе го користат терминот frontier, додека Британците повеќе ги претпочитаат boundary и border, но разликата во термините исто така имплицира и концептуална разлика.3 Терминот ‘boundary’ често се користи во дипломатскиот дискурс за точната локација на границите, но има и поопшто значење, во смисла на линија на одвојување помеѓу различни народи или култури.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Кога безбедноста е поважна од благосостојбата во новите политики на зонирање и кога се случува нејзино целосно подредување кон сеопфатната логика на контрола, може да очекуваме инструментите на автоматска контрола, како што се беспилотните летала како оние кои се користат во војните во Ирак и Авганистан, да се појават и на небото над глобалните метрополи: „наскоро ограничените и црвените зони ќе се создаваат врз основа на логиката на авионите за контрола: просторното планирање ќе треба да ги инкорпорира формите на воздушна глобална контрола и да ги постави за приоритет пред слободата за развој на простори и општества“.59 Доказите за интензификација на граничната контрола во последните години можат да се најдат во наглото зголемување на буџетот за полициските сили; прифаќањето на нови, поинвазивни закони; развојот на пософистицирани технологии за надзор и информирање; построги визни режими и технолошки понапредни патни документи; зголемена соработка меѓу земјите на извор и на транзит и поголемата распространетост на механизмите за следење и контрола и по местото 58 Antonio Negri.
„Простори на моќта“ од Зоран Попоски (2009)
Така дојдов до следните класификации: употреба на халуциногени растенија: постапки и формули кои се користат во магијата; стекнување и ракување со предмети кои поседуваат исклучителна моќ; употреба на лековити билки; песни и легенди.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)