Против еднонасочниот проток на комерцијални информации, како антипод на суштината на јавниот простор како место за дебата и рационален консензус, културните попречувачи меѓу кои се Billboard Liberation Front, Guerrilla Girls и бројни други уметници, обединети околу списанието „Adbusters“, ја користат субверзивната моќ на ситуационистичкиот détournement, „повторната употреба на веќе постоечки уметнички елементи во нов спој“132.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Врз билборд на „Левис“ во Сан Франциско со димензии 9х27м е залепен ликот на Чарлс Менсон, како коментар на работната сила што ја користи компанијата („направени од 130 Naomi Klein, No Logo (London: Flamingo, 2000), 280. 131 Ibid., 281. 132 „Détournement as Negation and Prelude,” Internationale Situationniste 3 (1959). http://library.nothingness.org/articles/SI/ en/display/315 (accessed April 12, 2008). 107 затвореници во Кина, продадени на казнени институции во Америка“)133; рекламниот слоган Tropical blend. The Savage Tan (Тропска мешавина.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)