Прави корици за New Directions. Ги уредува излозите за Југен Мур во Бонвејт Телер.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Го користи името Ворхол. Ја запознава Тина Фредерикс, арт-уредник на „Гламур“.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
„Ристе не чуди се (наеднаш со повишен глас и заканувачки ми се вдаде, а ништо не бев наумил ниту да прифатам ниту да отфрламам), за оваа слобода што сите ја густираме и кутрата Таша што ќе лежи во твојот сандак, има заслуги.“
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
А ако не можело во нивно име бидејќи такво здружение не постоело, дали можела да го користи името и авторитетот на Афежето.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Фројд заклучува дека „би било незамисливо... човек да го користи името на својот најверен пријател во животинскиот свет - песот - како пцост, да не постоеја двете особини кои го навлекоа презирот кон тоа животно: станува збор за животно коешто има доминантно сетило за мирис, коешто нема страв од измет и не се срами од своите сексуални функции.”**** **** Sigmund Freud, Civilization and its discontents. 14 okno.mk Наспроти животното, човечкото суштество, со својот исправен од, не ја губи само способноста за душкање, туку и можноста за анимална копулација.
„МАРГИНА бр. 34“
(1996)
Потоа живее во апартман на Менхетен Авенијата што го дели со група луѓе.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)