има (гл.) - премногу (прил.)

Секс, дрога и рокенрол. Секс немаше никаде, освен во неговата парола, ама затоа пак, имаше премногу од останатото, знаеше точно како да го компензира она што му недостигаше.
„Вител во Витлеем“ од Марта Маркоска (2010)
Таму има премногу работа, а бројот на населението од интерес за неговиот домен таму е најголем, додека традициите, според тоа и критичните врски со останатото население, најдлабоки.
„Светилка за Ханука“ од Томислав Османли (2008)
Кај Карловиот мост ги има премногу.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Наместо тоа, го снимивте Ребека.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Реков: „Да ви објаснам. Кога на лицето има премногу непотребни изрази, тогаш тоа лице наликува на истуткано парче хартија.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
А нив ги имаше премногу.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Имаше премногу грижи за да може да им се предаде на задоволствата кои можат да бидат тоа само во безделничење.
„Бојан“ од Глигор Поповски (1973)
И самите простории имаат премногу декор, завеси, бои, тапети, позлати, кристали и паравани, а на масата натрупана до таван има по некоја наказна гримаса или двосмислена игра со зборови.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Освен тоа, таа имаше премногу лесен сон од кој се будеше несфатливо лесно.
„Човекот во сина облека“ од Мето Јовановски (2011)
Всушност, се жалеше (како што само тој знае да се служи со зборовите), дека забележал дека неговите сетила се целосно мртви, дека веќе и чудата не го возбудуваат, оти отрпнал на невозможното, кое во циркусот го имало премногу; дошол до ситуација, велеше, чудата да му станат секојдневие, и посакал да се врати од малото небо (веројатно мислеше на циркускиот шатор), под големото.
„Папокот на светот“ од Венко Андоновски (2000)
Феминист(к)ите сакаат да го променат општествениот свет, затоа тие не можат да имаат премногу почит кон минатите описи на општествените институции.
„МАРГИНА бр. 1“ (1994)
Затоа предлагам никаква облека да не се шие.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Тој, несомнено, ѝ сакаше добро на својата груба земја, но во неа имаше премногу татарштина, казанштина. Па и околу неа.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Секако, на сите им беше објаснето дека го нурнуваат трупот по 60 години лежење; сам по себе, младичот Уљанов имаше чисти пориви и секако, беше достоен за во музеј.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Министерот за памук и лесна индустрија вели: уште повеќе што за нова облека ние во кралството имаме премногу памук и премногу хартија, со други зборови, ниту едното, ниту другото.
„МАРГИНА бр. 29-31“ (1996)
Она што го имаше на себе, а имаше премногу, кога ги одбирала костимите не го почитувала како принцип или свој стил затоа што беа минималистички и, вака седната, можеше да извади од памет некого затоа што долниот дел не се гледаше од месо... многу месо.
„И ѓаволот чита пРада“ од Рада Петрушева (2013)
Самиот трубадур си е пасош сам за себе, насекаде.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
На ранчот Алтито имаше премногу луѓе, премногу врева, караници, соперништво, бунтови.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Третата класа има премногу атрибути, поради кои не е потребен многу голем труд.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Не можам да ги голтнам тие солзи, ги има премногу.
„Читај ми ги мислите“ од Ивана Иванова Канго (2012)
Јас имам премногу обврски за да можам да ги одведам, а Том нема да се врати навреме од работа.“
„1984“ од Џорџ Орвел (1998)
Полицијата ме бара. Имаше премногу контрола над мојот живот“.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Г. С.: Разбирам дека за циничен постмодернист и сурфер по рабови едноставно има премногу структура и лицкање.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Од една страна, несомнено е дека некои лица, врз основа на своите интереси и/или идеолошки позиции, стојат на мислењето дека работниците се доволно заштитени, па дури и дека сѐ уште имаат премногу права.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
На Балканот сега има премногу генерали, разни војски.
„Ервехе“ од Луан Старова (2006)
Кога размислувам за тоа време сега, сметам дека неговите искуства во Првата светска војна, во тенковскиот корпус во Африка, и во кралскиот воздухопловен корпус мора да оставиле голема трага во него, а и несреќниот живот со мајка ми... но тој никогаш не ми зборуваше што му значела „војната” лично и, како што си претставувам, имал премногу големо чувство на пристојност и лојалност кон неа за мене да ми зборува за таков вид нешта.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Но тој ми зборуваше за неговите односи со неговите колеги на работа во „Мејнс” (мрежа од електрични кабли што одат под земја во градовите) а претходно имав слушнато некои работи и за неговите односи со татко му.
„МАРГИНА бр. 21“ (1995)
Во овој град има премногу автомобили по глава на жител.
„Човекот со четири часовници“ од Александар Прокопиев (2003)
Гледа Мита во огнот, разговара со себе, го претрчува на брзина својот дваесетгодишен живот во кој и се чини дека има премногу изгреви и заоди, магли и дождови, маршеви и борби, денови и ноќи гладни и влажни и непреболни болки за блиските и пријателите од кои веќе многу ги нема.
„Големата удолница“ од Петре Наковски (2014)
Во детето како што се гледа од гестовите а и од интонацијата на зборовите има премногу гнев кон сѐ околу него, а самиот како да не е свесен поради што.
„Црна билка“ од Ташко Георгиевски (2006)
Мајка ми ужас ја фати од мојата приказна и рече дека ќе побудалела од страв да знаела каде сум и што ми се случува, а татко ми додаде: - Наша грешка е што имаме премногу доверба во нив и не ги контролираме построго.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)
Тој, кога сме на состанок, не зборува како што има обичај, дека мајка ми за сѐ е крива и тие негови глупости, туку сосема поинаку. Баш како што треба.
„Игбал, мојата тајна“ од Јагода Михајловска Георгиева (2000)