има (гл.) - пристап (имн.)

Додека беше Татко силен и здрав, таа беше поотпорна, посилна, во притаената среќа, и поспособна да ги поднесе последиците од Татковите илузии и вознеси отколку сега, кога го гледаше занемен, отсутен, во постојана борба, во длабочините на неговата внатрешна тишина во која сѐ потешко имаше пристап...
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Прв пат како да беше излезена од него и сета тишина во која ретко кој имаше пристап, вклучувајќи ја често и Мајка.
„Тврдина од пепел“ од Луан Старова (2002)
Сепак, творците им припаѓаат на оние ретки среќници кои имаат пристап во душевните сфери , што не е случај со секој смртник.
„МАРГИНА бр. 8-9“ (1994)
Тоа чувство веројатно е присутно кај секого, особено кај оние што првпат влегуваат во овој град, околу кој се кршат копја од Исток и од Запад, град во кој имаат пристап и силите на едната и на другата страна од светот.
„Патувања“ од Никола Кирков (1982)
Дијалог помеѓу две различни нивоа на гледање не е можен.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Овие техники ги поттикнуваат индивидуите да веруваат дека оние што се бават со овие дисциплини имаат пристап до објективниот и непристрасен опис на реалноста и човечката природа.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Професионалните дисциплини се успешни во развојот на јазичните практики на техниките кои сугерираат дека токму тие имаат пристап до „вистината“ за светот.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
ПРАКТИКИ НА ЗНАЕЊЕТО
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
За членовите на професионалните дисциплини кои сметаат дека имаат пристап до објективното знаење, критичкото размислување не е можно.
„МАРГИНА бр. 4-5“ (1994)
Убавото и вито тело на Рози за него стана храм, светилиште во кое имаше пристап само тој, како единствен свештеник на култот.
„Невестата на доселеникот“ од Стојан Христов (2010)
До нив секој има пристап. u Како тоа ќе влијае на подрачјата на висока технологија?
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Во “cyberwear” облечено лице, коешто има пристап до инфобанките, може веднаш од некоја инфобанка да 84 Margina #17-18 [1995] | okno.mk бара икони, коишто претставуваат петгодишно момче, како од палма паѓа во базен, и да им ги прати на пет пријатели во пет држави, коишто преку екранот присуствуваат на некоја coctail party во “cyber-reality”.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
Меѓутоа, конзулот му одговорил дека ќе биде многу тешко лицето Х да се сретне со Хитлер затоа што дури и самиот конзул не се надевал дека ќе има шанса да се поздрави со него.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Од своја страна, лицето Х го замолило конзулот, при посетата на Хитлер, да му биде претставен, сметајќи дека конзулот има пристап до Хитлер.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“ од Тодор Чепреганов (2012)
Луѓето во другите делови на светот - Индија, Јужна Америка, Русија - имаат пристап до сè што правиме ние.
„МАРГИНА бр. 34“ (1996)
За жал, веќе не ни е достапно тоа што го знаеле.384 А нејасно е и колку самите тие имале пристап.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа не е толкување на појавата, туку нејзино укинување – со тоа што индентификацијата се срамнува до рамниште на идентитет, со тоа што желбата се сведува на идентитет.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Во најмала рака, на почетокот на март некој што имал пристап до тие информации му ги испратил по е-порака на Мичиген ривју, конзервативното списание на кампусот поврзано со Нешнал ривју и со националната мрежа на десничарските студентски изданија.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Наместо да ја испитуваме логиката што го проткајува преобликувањето на хетеросексуалната култура од страна на машката геј-култура, ние би набљудувале како вторава ги препознава, на оној начин што го консолидира идентитетот, веќе присутните геј-значења во хетеросексуалната култура.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Можеби и немале јасна свест за значењето што го произведувале.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Тоа е одрекување на самото постоење на геј-културата – укинување на машката хомосексуалност како особено културна практика. ‌Да беа Милдред Пирс и бродвејскиот мјузикл само кодирани претстави на геј-идентитетот, ќе очекувавме дека отворената, изречно геј, излезена и горда, идентитетски заснована култура на постоунволската доба одамна ќе имаше раскрстено со нив, зашто денес геј-мажите имаат пристап до она вистинското, до нецензурираните и директни претстави на она што тие се: веќе не мора да се помируваат со кодирани и фигуративни верзии и не мора толку да се мачат да ги преосвојат.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Можеби едноставно биле нурнати во материјалниот речник на стилот што го обработувале толку умешно и зналски.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Но да ги прашале во тоа време што правеле, зошто се решавале за тие решенија и кој ефект сакале да го постигнат, сигурно ќе одговореле нешто, макар и на јазикот на стилот во кој работеле.
„Како да се биде геј“ од Дејвид Халперин (2019)
Фоте, како генерал, имаше пристап во летувалиштето и кога беше од затворен тип; а Боге, преку врски, кога се отвори за граѓанството.
„Синовски татковци“ од Димитар Солев (2006)
Прво, покрај овластувањето да побара информации од работодавачот од областа на заштитата при работа, претставникот на работниците доби и законско овластување да има пристап до сите документи поврзани со обезбедувањето на заштита при работа.
„Обезвреднување на трудот“ од Савески, Апасиев, Ковачевски, Василев (2010)
Во времето од 1954 до 1958 имав пристап во сите одделенија на болницата Саскачеван во Вејбурн и многу можности да разговарам со различни пациенти и на одделенијата и во трпезаријата.
„МАРГИНА бр. 10“ (1997)
И така, по исплаќањето на долговите. сопственик сум на имот од речиси 30 000 марки, ослободен од данок, сакан како стрико и пак имам пристап до своето кумче.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
Кој ќе биде добар сè додека не престане да биде добар?
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)