Бојс имаше визија, имаше иднина, и со својата енергија ѝ вдахна живот на европската култура.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Дотогаш немав сретнато друг уметник кој бил толку комплексен.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Го презентирате Бојс како голем скулптор, а не само како страшно комплексен уметник во трансформацијата на уметниковата социјална улога и пристап.
„МАРГИНА бр. 11-12“
(1995)
Прашањето дали новото течење има иднина или не, ќе се разгледа подолу, од каде што ќе се види оти тоа, ако се остави само на себе и се игнорира, ќе се развива само, а не ќе опаѓа.
„За македонцките работи“
од Крсте Петков Мисирков
(1903)
Номадите толку нѐ интересираа затоа што тие имаат иднина и не се дел од историјата; исклучени се од неа, но се преобразуваат за да се промолкнат инакви, во неочекувани форми и во бегство од одредено општествено поле.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Многу сме зафатени со организација на та работа, но, во то има иднина тука, знајш.
„Белиот јоргован“
од Хајди Елзесер
(2012)