има (гл.) - шеесет (бр.)

На триесет и две години векот се женат за првпат, а он се згрбавил како да има шеесет.
„Крпен живот“ од Стале Попов (1953)
Го фрли ќесето и Данабаш и рече дека носи само осумнаесет лири, го фрли Тоше ќемерот и рече дека има во него токму сто; го фрли мудурот и рече дека има шеесет и пет.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
И Трајко ги прибра ќемерите и ќесињата, а Толе рече: — Чорбаџи Јоване, седумнаесет лири ќе ми и борчиш.
„Толе Паша“ од Стале Попов (1976)
Број 6 имаше шеесет години, тринаесет потврдени болести и два темнозелени полумесечини под очите.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Навистина, имаше шеесет години и не фолираше, тој човек со нејаки, крцкави зглобови од врелото теме до рабовите на стврднатите рамни стапалки.
„Месечар“ од Славко Јаневски (1959)
Во текот на следните две години била лекувана на четири приватни клиники со психотерапија, а воедно примила и триесет и четири електрошокови и имала шеесет инсулински денови и педесет коми.
„МАРГИНА бр. 22“ (1995)
Љупчо имаше шеесет и три години, Стојан без никаков проблем победуваше на плебисцитот кој на секои четири години го организираше, за на народот да му ја потврди укажаната доверба, а неговиот помал син Александар, предаде молба за вработување во државниот Секретаријат за информирање.
„Браќата на Александар“ од Константин Петровски (2013)
Бах имал шеесет и две години, и станал познат во Потсдам уште и пред да отиде таму.
„МАРГИНА бр. 17-18“ (1995)
„Имам два дела земени под наем“, благо рече стариот Елисон. „Како да не“, рече Кинг Џејмс.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)
И ако земете предвид дека баронот имаше шеесет и пет години и тежеше четириесет и девет килограми и имаше слушнато за Кинг Џејмс, и дека тој (баронот) тежнееше кон „vita simplex“18, па затоа немаше пушка со себе, а и да ја имаше тој сигурно немаше ни да ја искористи, тогаш не смеете да го осудите ако ви кажам дека насмевките со коишто трубадурот му ги наполни брчките, се избришаа и на истото место повторно се појавија старите, обични брчки.
„Црни овци“ од Катица Ќулавкова (2012)