Гуга, гуга за гугање. Море, се смее и почна да си го знае името.
„Крпен живот“
од Стале Попов
(1953)
Пес, рече огорчено во себе за соговорникот од Имотот и уште еднаш зажали што не му го знае името.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Во секој случај, тој не го знаеше името на девојката, а ни адресата.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Не ѝ го знаеше името, но знаеше дека работи во Одделот за проза.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Неговите подвизи остануваа сегде зад него, зад секоја негова стапка, трага на див вепар, а тој не им го знаеше името.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Над куќата растеше дрво (не му го знаевме името).
„Зошто мене ваков џигер“
од Јовица Ивановски
(1994)
Во Речникот на македонскиот јазик три збора стојат едно под друго: Орлица, само гледа и само памети, наизуст ги знае имињата на сѐ што било загледано нагоре.
„Ненасловена“
од Анте Поповски
(1988)
Некој праша како Превер можел да ѝ го знае името кога вели дека не ја ни познавал, а некој друг му одговори со прашање: зарем поезијата мора да се гради на расчистена и логична фактографија?
„На пат кон Дамаск“
од Елизабета Баковска
(2006)
Има луѓе и не му го знаат името.
„Продавница за љубопитните“
од Мето Јовановски
(2003)
Со копачи ги испокинавме жиците што се протегаа од ѕидот зад неа и ја поеја со струја.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Непроменлива во движењето, матицата ги повлече. Бавно и сепак сигурно ги носеше кон море на кое никогаш не ќе му го знаеме името.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Џиновски беше тој страв и ужасно темна беше таа ноќ околу нас.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Од оние на кои не им го знаеш името, ама знаеш дека, ако ја отворат устата, можат веднаш да те проголтаат.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
Не и го знаат името, ама додека објаснував кого барам едната жена на другата и рече да не ја бара таа жена која постојано седи надвор на столче и плете.
„Ласа“
од Наташа Димитриевска Кривошеев
(2011)
Но јас одбив да прифатам таков грд крај.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Приказната за застреланиот можеше да го означи и свршетокот на приказната за Ведран.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Никој не му го знаел името на убиениот а тој одбил да открие кој е и од каде е.
„Синот“
од Србо Ивановски
(2006)
Ја повикав, сега ѝ го знаев името. „Ганка“, реков, „остани, тешко ми е сам“.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Не се ни насмевна. Отстапи, потоа застана на прагот завртена кон мене со грб.
„Тврдоглави“
од Славко Јаневски
(1990)
Таа верува дека на оној човек што не го познава, кому не му го знае името, кој, боже прости ми, како да не е тука, сега сигурно и не е тука, таа може му ја гледа само сенката, единственото нешто дека некој негде се наоѓа!
„Исчезнување“
од Ташко Георгиевски
(1998)
Жената на која сè уште не ѝ го знаев името, иако Б. С. ми го спомна, забележа дека љубовта не е горчлива додека тоа не го сторат оние што се бават со божемното добронамерно матење и буричкање по лонецот на туѓите чувства.
„Летот на Загорка Пеперутката“
од Србо Ивановски
(2005)
Не ѝ го знам името, но радоста е тука, помеѓу нас.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
И нека е само поради таа нејасна радост на која не можеме да ѝ ги видиме очите, Иван Степанович ја заслужува нашата длабока почит и благодарност“.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Ама не го знам името на плоштадот, како навистина да бев пристигнала на плоштад во Будимпешта и се бев загубила зашто не му го знам името; таму каде што едно име е еден плоштад.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)
И дека на крајот од плоштадот започнува мостот.
„Црни овци“
од Катица Ќулавкова
(2012)