Водени од убедувањето дека „време е јавноста да престане да бара некои простори да се остават 106 неспонзорирани и да почне да ги зема назад“ 130 , културните попречувачи (culture jammers) енергично се вклучуваат во хегемониската битка за симболичкиот простор.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)
Му ја зел на Хлапена, ја искористил па му ја вратил, а си ја зел назад својата првовенчана жена, Елена, Хлапеновата ќерка.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Но, нивните обиди да изменат нешто во неговата одлука да го земе назад синот, останаа без успех.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Подарената среќа не си ја земаат назад.
„МАРГИНА бр. 17-18“
(1995)
Културно попречување (Culture jamming) Улиците се јавни простори, но граѓаните немаат средства за купување рекламен простор на нив со цел да се чуе и нивниот глас, а не само гласот на рекла мите.
„Простори на моќта“
од Зоран Попоски
(2009)