Знаев дека во одредот е и ќерка ми, та затоа се занишав, зачекорив и ми се стемни.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Војницте запалија огнови.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Пролетта веќе убаво зачекори и во нашата градина.
„Билјана“
од Глигор Поповски
(1972)
Многу брзо зачекори и по платото пред Саемскиот комплекс. „Господи, колку многу снег“, вистински се изненади Филип Д.
„Желките од рајската градина“
од Србо Ивановски
(2010)
Војникот ме врати кај офицерот и, откако му рече нешто, оној што зборуваше нашински ми пренесе: - Господинот офицер вели дека ние ќе ги закопаме, а ти да ја земеш маската што пасе онаму и да одиш на чешма да ги наполниш бурињата со вода, товари ги на маската и терај горе, на ридот.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Тоа волкот просто ја имаше во својата уста неговата крв и трепереше од нејзиниот вкус, а во тоа имаше и една таква безизлезност, што тој не беше во состојба да не се подигне од петици, речиси маѓепсан од едно такво ужасно навестување на една ваква чиниш од самото дно на пеколот извадена и зачекорена и наеднаш толку необорива вистина.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Капиданот или кој беше не знам, ми пријде и ме праша: - „Од ова село си ти?“
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)