На пет педи од сенката под која му се криев на сонцето, сив гуштер подзинуваше и пак ја затвораше устата. Пееше ли и што пееше?
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Колку што ми е познато, такво јајце науката не открила досега.
„Пупи Паф во Шумшул град“
од Славко Јаневски
(1996)
Ќе ја затворам устата, а таа уште си штрака, си работи.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Со едната рака ќе го удира, а со другата ќе му ја затвора устата за да не му се слуша плачењето.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Си ја затворам устата со него, со неговото лице го покривам своето.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Но, жените си се жени, имаат слаба точка и пред таа слаба точка не ги затвораат устите, па нека пропадне и светот ако треба.
„Авантурите на Дедо Мраз“
од Ристо Давчевски
(1997)
Тие чувствуваат дека погледите на другите ги поништуваат, а присуството на другите го доживуваат како одземање на нивното присуство, тоа е како некој да им става јамка околу вратот, како со рака да им ги затвора устата и носот, како да ги брише од времето и просторот, како да ги осудува на смрт и покрај тоа што им го остава телото негибнато.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Бидејќи постои без вистински однос со другите и со самото себе, Јас на тие луѓе, создадено од имагинација, е слично на пареа, недофатливо – токму она што го сакаат тие луѓе: да не бидат дофатени од другите; но во исто време и нешто што е под вечна закана да исчезне при секој контакт со стварноста.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
„Немој“, велам. „Молам, капетане?“ „Не е важно“, велам, „морам да се ослободам.“ Со раката ја затворам устата.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
На отец Висарион му се отвора гушата и лицето, а му се затвора устата.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Здравко сака да праша нешто, а јас и него не го оставам. И нему му ја затворам устата. 92
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)