На таквите автори им овозможувале да напишат страсни сцени и да ѝ дадат глас на хиперболичната емоција без да мораат да зборуваат во свое име.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Женските ликови им биле корисни на машките автори.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А тоа сега најпосле можеа и да го прават ако, меѓу другото, се запишат на факултетски предмет што експлицитно се сосредоточува на геј-мажите и на машката геј-литература, предмет што го предава отворено геј-маж, предмет што се занимава со фикција за геј-мажите напишана од геј-мажи што можат да му дадат глас на машкото геј-искуство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Барем до времето на Русо и на Гете, кога мажите почнале да им ја преземаат на жените работата со еротскиот субјективитет и кога почнале да пишуваат за машките сексуални сензибилитети кај себе или кај машките ликови, жените биле претпочитаниот медиум за претставување на страсна емоција.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
А дека ни Хаџи Ташку ни некој друг не дошол во Потковицата и не поминувал по сокаците, сите зборуваа, можело да се мисли по тоа што од никаде немало ни пес да залае ниту пак нешто друго, што е живо, да даде глас од себе.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)