Го убија стрика Анѓела, на правдина, се провикнува наеднаш и наеднаш замолчува, ги гледа луѓето измрзнати, лути и завеани, и сам изѕемнат, лут и сиот завеан со снег и се двоуми дали да продолжи да зборува и да им го каже тоа што го има на душата, што му е, што му тежи на срцето.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Тие не гледаат луѓе, ами само знаменца, линии и стрелки и до нив не допираат човечките крикови на ужас...
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Така, неодамна во некоја серија гледам луѓе наведнати над свеж леш.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ги гледав луѓето наведнати како работаат нешто по нивните компјутери.
„Седум години“
од Зорица Ѓеорѓиевска
(2012)
Кафеаната секогаш беше преполна: влетуваа во неа Ѓупките со дајрињата в рака, пееја, се виткаа, ја тресеа снагата; гледаа луѓето ококорени во нив, пуштаа раце кон нив да ги фатат, да ги штипнат, но тие како јагули се извиваа и избегнуваа од дофатите; кога ќе им ги собереа парите на луѓето, излетуваа надвор без поздрав, без збогум; утредента пак влетуваа со тие опојни песни и со тоа лудо тропање со дајрињата што свеста ја земаа.
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Ги гледав луѓето како минуваат. Беа куци, згрбавени, лошо градени, а пак женските...
„МАРГИНА бр. 19-20“
(1995)
Не ги гледа луѓето и не сака да знае дали тие го гледаат него.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Гледаш луѓето градат куќи, дворови шират, кафеани отвораат, печалат и на гробови ич не гледаат.
„На пат со времето“
од Петре Наковски
(2010)
Тргнавме, онака, сами од себе, и насекаде гледавме луѓе што зјапаат во масите, или во рацете, или низ прозорците.
„Лек против меланхолија“
од Реј Бредбери
(1994)
Јас само ја потргнувам шамијата над челото, барем очите да ги скријам, да не ги гледам луѓето.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
Не гледаш луѓе да киснат опинци во јазот, да поправаат опути.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)