Гледа Богдан: во сѐ личи на него кога тој беше на таа возраст; исти очи, исти веѓи, нос, насмевка и ретки заби, остри како клунчиња од птица; на лицето му се забележуваат исекотини и лузни од мавање со децата; насмевката му е недовршена, изнасилена; на рамото се гледа дел од раката на мајка му која веројатно го задржува да се слика.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
„Заврти се сега и на оваа страна. Гледаш дел од Калево, така?
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Сликата е направена од далеку: се гледа дел од куќата и прозорците низ кои ѕиркаат женски и детски глави; чардакот кој е нагрозден од свадбари загледани во орото.
„Животраг“
од Јован Стрезовски
(1995)
И во оваа Мајкина тајна за знамињата, Татко гледаше дел од заедничката мисија во стратегијата за спасот на семејството, низ немирните бранови на егзилот, во океанот на неизвесноста.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)