Таа тука зборува за Мараја Кери и за Карен Карпентер, но нејзината забелешка може исто толку лесно да важи и за Џоан Крафорд: „Сигурна сум дека се слични личности од типот А – ревносни перфекционистки на кои им е многу битно да будат задоволство кај луѓето“.409 Гордон, изгледа, ја влечат ранливи изведувачки кои си штетат себеси во поривот да ѝ покажат на публиката совршенство.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Ким Гордон, меѓутоа, кога си ја опишува фасцинираноста од приказот на „ранливост“ на бината, особено откако некоја исполнителка ќе доживее „слом“, дава некаква оправданост на сочувствителното читање на спотот од страна на обожавателот.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Без разлика дали Соник јут навистина ја чувствувале или не ја чувствувале болката на Џоан Крафорд, сликата за Крафорд што ја прави Копола во спотот на Марки не изгледа баш најсочувствително.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Еден коментатор под спотот на интернет, обожавател на Соник јут, се обидува да долови „што се обидуваат да пренесат СЈ“ велејќи: „Понекогаш си мислам дека ги канализираат внатрешните превирања и внатрешната болка на г-а Крафорд“.408
Тоа можеби важи за пеењето на Мур, односно за неговите врисоци, макар што првобитниот наслов на нумерата, „Пушење“, упатува на нешто понесентиментален и на посатиричен однос.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)