Сопственото јас, вели еден пациент, се чувствува смачкано и осакатено, дури и при најобичен разговор.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Животинска фарма, вели еден писател за вакви работи.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
— Тоа се црните лезбејки, ми вели една постара криминалка.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
— Дај го рефератот, ми вели еден офицер, и дојди со мене!
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Од машкото одделение, ми вели една сестра.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
— Не го прима господ, вели една Германка.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
— Адному богу известно52, вели една криминалка, но вие не сте за Сахалин.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Како и да е, во тој замок-каде-и-да-е, една од забавите на исто така (како и господинот Сенка) непоимливо осамениот Призрак се бескрајните прошетки од скулптура до скулптура, од слика до слика, гледајќи го (осветлувајќи го!) сето она што, на некој начин, не може да биде тој самиот; т.е. доволно згуснат за да биде форма, доволно собрани тие честички светлина (од кои е составен господинот Призрак) за да биде целина, суштество, а не некој вид на вампир осуден на талкање меѓу мртви предмети.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
„Никогаш не нѐ напуштил, тој е на земјата!“, велат едни; „во најдобар случај, глупаци, тој е само над“, велат други.
„МАРГИНА бр. 21“
(1995)
- Какви јагниња, бре недоделкан, ми вели еден даскал, тоа е кусок на соли и на минерали.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)
- Да му го закачам на ваков живот, вели едно журчанче, преврзано преку очи.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)