За време на анализирачкиот процес на формите, Frere-Jones почнал да гледа работи „со кои јас сосема не се согласував“, и по неколку недели работа над буквите, сите биле различни.
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Инаку, за други цели ги имам милите споменати списанија.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Не гледам зошто моите одговори би биле различни во „Нова Македонија“ од овие овде. Немам по пар одговори за некои прашања.
„МАРГИНА бр. 15-16“
(1995)
Со самиот прилив на нови борци доаѓало до формирање на поголеми воени единици.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
И во 1944 година американскиот печат продолжил да известува за настаните во Македонија. Во овој период изворите на информациите биле различни.
„Македонија низ нишанот на САД и Британија“
од Тодор Чепреганов
(2012)
13 СЕКСУАЛНАТА ПОЛИТИКА НА ЖАНРОТ
Да им се навратиме на двете сцени од Милдред Пирс и Најмила мамичке.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Сега, кога сме во состојба да им ја ситуираме геј-привлечноста во поширокиот контекст на сексуалната политика на културната форма, можеме да почнеме да наѕираме еден средиштен елемент во геј-реакцијата кон оние сцени што ги запоставувавме.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Клучот за сфаќање на логиката на присвојувањето на двете сцени од страна на геј-културата, излегува, може да се најде во еден едноставен и основен факт – макар што е парадоксален: целата драма на судирот мајка-ќерка е судир во кој, по дефиниција, мажите се отсутни.299
Најбрзиот и најлесен начин да се долови целото значење на тоа отсуство е да се размисли колку би бил различен ефектот на двете сцени, нивните значења и нивниот прием да не прикажуваа мајка и ќерка, туку татко и син.
„Како да се биде геј“
од Дејвид Халперин
(2019)
Би немало свет, тој не би бил
да не бил различен
од сѐ друго, и од моето
Јас.
„Ерато“
од Катица Ќулавкова
(2008)