Топлината од жарта и пламенот им бие в лица спурени од ветрот и студот.
„Големата удолница“
од Петре Наковски
(2014)
Сонцето биеше во нив, потта му го скокоткаше лицето. И му дојде мисла...
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Смрта не е ништо таа е природна, па јас можам да се справам со неа, ама ова горест... ова чудо од измачение на камбаните кои предсмртно биеа во мене сотрувајки ме до последно зрнце... јас не се гледав повеќе себе..... само некоја земска восочна фигура врвеше низ песпатот, тркалајќи се во густиот снег...
„Ветришта“
од Радојка Трајанова
(2008)
Барабанот во нејзините гради биеше во ритмот на нејзините мисли.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Секундите биеја во неговите дамари како да е се една бавност во која времето никогаш не ќе го исполни просторот.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Ви-нов-на, биеше во олуците на нејзините тетиви.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Велам: стар часовник бие во ветровита ноќ над огнот на заспаните љубовници...
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)
Ѕидниот часовник – предел во кој се гледа пастувот од песните со рогови кога го корне крстот во полето; лилјак кога прелетува некаде од кај амбарите; старец што му шепти во сонот на полноќното сонце; ноќта во која полка исчезнуваат буквите чиј глас од ѕид до ѕид, бие во крвта, скита низ иднината и застанува само ден-два по твоето заминување.
„Љубопис“
од Анте Поповски
(1980)
Кружат јата на секакви мршојадни птици како од цел свет да се собрале; се бијат во воздухот пред да слетаат на земја за да останат што помалку на пленот.
„Злодобро“
од Јован Стрезовски
(1990)
Додека слушаше, си го слушна срцето како му бие во градите како некој придушен тапан.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
9. Истата таа вечер, Лествичникот ме кореше и биеше во одајата негова, затоа што во друштво со Филозофот ме затекнал.
„Папокот на светот“
од Венко Андоновски
(2000)
Раскошно расплетената коса на жената бие во неговото лице и му ги заслепува очите.
„Пустина“
од Ѓорѓи Абаџиев
(1961)
Мускулите, со кои немаше што да работи, престануваат да му просребруваат, во нив гаснеше онаа маѓија на потребата од напнување, додека стоеше таков, со ноктите вкопани во дланките, со дланките прежилени од своите сопствени нокти и едвај здржувајќи се да не тресне нешто со тупаниците така, за да го здроби со еден замав, едвај задржувајќи се себеси да не истрча низ вратата и да земе да го гази оној снег, да го пробива тој изнаврнат снег, да го изоди сиот сѐ додека здивот не земе да му бие во него како тапан.
„Белата долина“
од Симон Дракул
(1962)
Низ него го гледаше обзорувањето и зајдувањето на денот - тоа вечно намотување бело клопче на црно, црно на бело, како што му велеше баба му; го гледаше езерото кога беше мирно и кога се преливаше во севозможни бои како бесценет камен, го гледаше кога рикаше и бучеше како ѕверки да му се бијат во утробата, го гледаше виножитото што со едниот крај се спушташе во него заслепувајќи ги очите со прекрасни бои; го сгедаше езерото кога надојдуваше и од брегот поземаше сѐ што останало на песокта:
„Свето проклето“
од Јован Стрезовски
(1978)
Не, клисарот бие во клепалото, виснато врз ореовата гранка - пред црквичето.
„Молика пелистерска“
од Бистрица Миркуловска
(2014)
Сенештата биеја во нас.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
„Не плачи, те молам,“ повторуваше.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Чувствував како срцето ми бие во грлото.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Чувствував како срцето ми бие во грлото, го слушав неговото испрекинато дишење.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)
Дишеше сѐ побрзо и побрзо, потоа видов како ги затвора очите, како целото тело му се стега во грч, како му се подотвора устата и тивко крикнува.
„Сестрата на Сигмунд Фројд“
од Гоце Смилевски
(2010)