Мене и на другите шпански борци во Шпанија ни беа широко отворени вратите на сите училишта, универзитети и институции да го довршиме нашето образование.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Прозорецот на канцеларијата беше широко отворен и имав можност да се насладувам на свежиот воздух со мирис на бадемов цут.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Прозорецот беше широко отворен и имав можност да се насладувам на свежиот воздух со мирис на бадемов цут.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Таа му го подзеде јазикот, му го исцица, стегајќи го одоздола со својот и, кога доби чувство дека губи здив, дека се задушува, му ги врати двата стуткани во неговото грло кое во тој момент беше широко отворено и чудно кркореше.
„Полицајка в кревет“
од Веле Смилевски
(2012)
Ги препрочитуваше по десети пат ѕид-ни пароли а усните му беа широко одвоени.
„Месечар“
од Славко Јаневски
(1959)
Беше со среден раст и имаше широки рамена, беше компактно граден, лицето му беше широко, а косата и тенот на кожата му беа посветли од оние на Даниел.
„Невестата на доселеникот“
од Стојан Христов
(2010)
Очите ѝ беа широко отворени, со замрзнат страв во нив и со неизмерна болка истовремено.
„Бојан“
од Глигор Поповски
(1973)
Кога сум премногу радосна мене ми се случува и да скокам, и да рипам неконтролирано, а таквото нешто во овој случај можеше да биде и навистина опасно, оти јас седев на килимот врз мојата работна маса, таа пак е веднаш до прозорецот кој во тој момент беше широко отворен.
„Игбал, мојата тајна“
од Јагода Михајловска Георгиева
(2000)
„Најголемите писатели од почетокот на XIX век (...) го употребуваа како изразно уметничко средство не само она што веќе беше усвоено во книжевниот јазик на таа епоха како норма за национално-литерарниот израз, туку и она што беше широко употребувано во народно-говорниот јазик...14“ Виноградов, натаму, изнесува едно мислење кое е битно за разбирањето на врската меѓу книжевноста и нејзините извори на магеријалот: „Освен прашањата сврзани со проучувањето на примената на елементите и бележитостите на разните социјално-говорни стилови, разните композицнски форми, и типови на општествениот, социјално-групниот, дијалектскиот и професионалниог говор во уметничката литература и во творештвото на писателите, стилистиката на уметничката литература ја зближува со стилистиката на говорот сложената и суптилно разгранета сфера, засега малу проучена, на експресивните форми и на говорните нијанси.“
„Големата вода“
од Живко Чинго
(1984)
Прозорците беа широко отворени.
„Ервехе“
од Луан Старова
(2006)
МАНИРИЗАМ четврти дел Густав Рене Хок Извртениот свет Едноставниот принцип на создавање „арчимболдески“ беше широко прифатен во театарот, балетот, карневалот и модата по 1600-та.
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Можеби тоа не е скромно, но тоа е така. И точка. 214 okno.mk МАНИРИЗАМ okno.mk 215 216 okno.mk
„МАРГИНА бр. 29-31“
(1996)
Денот беше широко отворен над селото и од селото излегуваа миризби од зовриен грав, од запалени буништа што смрдеа дури долу, до училиштето.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)