Тие, Акиноските, горди и довечерашни лути непријатели на Турците, многумина нивни блиски соплеменици паднаа во боевите против турските завојувања на Македонија, ниту не можеа да помислат на исламизирање; беа длабоко уверени дека единствено е добра и исправна верата христова и силно ѝ беа предани нејзе, а Лажниот Мустафа, пак, за сѐ добро известен, како да негуваше одредена почит за нив, како да не сакаше да ги понижи повеќе од што беа понижени со самиот факт што тој, туѓинец, господари со нив, довчерашни византиски господа.
„Потковица на смртта и надежта“
од Миле Неделкоски
(1986)
Чедноста беше длабоко всадена во нив, како еден вид партиска лојалност.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Немаше начин да се дознае чија верзија ќе биде конечно прифатена, но беше длабоко уверен дека тоа ќе биде неговата.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Во извесна смисла тоа беше подлабоко од пријателство, тие беа интимни: некаде постоеше место на кое можеа да се сретнат и да разговараат, иако вистинските зборови можеби никогаш нема да бидат изговорени.
„1984“
од Џорџ Орвел
(1998)
Турската армија однесе решавачка битка врз грчката армија која беше длабоко навлезена во Централна Анадолија, благодарејќи на политичката и материјална поддршка на англискиот премиер Џорџ.
„Балканвавилонци“
од Луан Старова
(2014)
Залезот веќе беше длабоко потонат во сенките на ноќта.
„Последната алка“
од Стојан Арсиќ
(2013)
Ѓулсиме погодуваше: промената беше длабоко во него, како некој затрупан ѓериз.
„Вежби за Ибн Пајко“
од Оливера Николова
(2007)
Пролетта веќе беше длабоко влезена.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Но јас не само што го изневерував татковиот непишан животен диктат, туку бев длабоко замешан во глобални спорови меѓу етнички идентитети, идеологии, егзистенцијални ситуации.
„Амбасади“
од Луан Старова
(2009)
Скривницата беше длабоко ископана во земјата.
„Волшебното самарче“
од Ванчо Николески
(1967)
Таа знаеше, беше длабоко убедена во тоа, дека Татко се внесуваше во некаква виша стратегиска цел од интерес за семејството во тие пресвртни времиња.
„Патот на јагулите“
од Луан Старова
(2000)
Есента беше длабоко навлезена, сонцето веќе заслабнато, западнато. Немаше ни од кај да угрее, ни што да угрее.
„Пиреј“
од Петре М. Андреевски
(1983)