Работев со Бен Хехт кој често ги консултираше славните психоаналитичари.” •Каква беше смислата на отворањето на вратата при првата прегратка на главните јунаци? •Хичкок: „Го замолив Бен да пронајде симбол во психијатријата што означува раѓање на љубов помеѓу мажот и жената, и тој ја пронајде вратата.” •Зошто за делот со сонот му се обративте на Салвадор Дали? •Хичкок:„Кога дојдовме до сцената со сонот, сакав потполно да прекинам со традицијата на филмските соништа кои обично беа магловити и нејасни, со екран што трепери итн.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Контрастот е мошне двосмислен: одвратна реалност вгнездена во преубава околина.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
До бога, па токму тоа беше смислата за целиот труд!
„МАРГИНА бр. 36“
(1997)
Дали ќе ве изненади ако ви кажам дека и филмот разочара? •Хичкок: „Не, не, се согласувам, сметам дека сѐ е премногу комплицирано и дека објасненијата на крајот се премногу конфузни.” 144 Margina #22 [1995] | okno.mk Озлогласената (Notorius), 1946г. •Бев нестрплив додека стигнавме до Озлогласената, бидејќи тоа е ваш филм што најмногу го сакам.
„МАРГИНА бр. 22“
(1995)
Веројатно се прашувате што беше смислата на Рускиот павиљон и дали сум заинтересиран да зборувам за тираните или жртвите.
„МАРГИНА бр. 10“
(1997)
Од него - што им беше смислата на животот последните дваесет и пет години.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)