Во текот на шеесетите на одреден начин бев припадник на едно авторско движење коешто се обидуваше да прави ненаративни филмови и да создава една таква кинематографија, во што требаше да се вклопи и моето сликарско образование.
„МАРГИНА бр. 8-9“
(1994)
Потоа фактот дека Рајна е жена на пријател; добро, ако не на пријател тогаш барем на близок човек на семејството; и трето, она најважното: Ролан беше припадник на една група луѓе што беше прилично меѓусебно поврзана а средбите помеѓу овие луѓе беа многу чести.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)
Веројатно и Анатолиј немаше да дозволи неговата сопруга да ја премине границата што може да ја доведе во прашање и неговата врска со Рајна.
„Жената на белогардеецот“
од Србо Ивановски
(2001)