Сите егејски мајки преку мене си ги бараат децата, а јас своето не можам да си го викнам.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Го барам детето, а детето го однесле во Скопје.
„Небеска Тимјановна“
од Петре М. Андреевски
(1988)
Прочита дека тие подмолни луѓе, како причина за тоа зошто го бараат детето, навеле дека е Германче, родено во Германија, од татко Германец.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
И што им значи сега тоа - го бараат детето... Измислиле - било Германче...
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
На Хелвиг му беше јасно дека во овие нови околности во неговиот живот, заради оваа жена со која веќе живее заедно, не би можел сам, без нејзина согласност, да одлучи да го бара детето.
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Зошто го бараат детето?
„Омраза - длабоко“
од Драгица Најческа
(1998)
Трчаа мајките меѓу војниците и си ги бараа децата.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
И дедо кој постојано ме караше.
„Постела на чемерните“
од Петре Наковски
(1985)
Се исплакаа на брегот на морето и се пренесоа со мислите во далечното свое Мариово. – Што ли прават сега тие? – праша Сирма и ја виде свекрва си Велика како го стисна в раце малото Ангелче, a двајца сејмени со исукани јатагани стојат пред неа и и го бараат детето.
„Калеш Анѓа“
од Стале Попов
(1958)
Таа, тате, го бараше детето да биде со неа (ковчето во ковчежето).
„Три жени во три слики“
од Ленче Милошевска
(2000)