Трите псевдоними што Duchamp ги избра за себе, се појавија еден по друг во куси растојанија: Rrose Selavy 1920, Belle Haleine 1921, а Марцханд ду Сел 1922.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Фактот дека coniunctio oppositorum се одвива во главата, Јунг го толкува како индикација за психолошката природа на овој настан.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Тие понекогаш ги содржеа и имињата на самите посветеници. Marchand du Sel (трговец со сол), анаграмот од Marcel Duchamp, еден е од трите псевдоними со кои Duchamp се користеше.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Анализата на овие три псевдоними може да се покаже како мошне корисна.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Другите два се Rrose Selavy и Belle Haleine.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)
Ваквите езотерични анаграми не беа ограничени само на прикривањето на суштината на учењето или на насловот на делото.
„МАРГИНА бр. 6-7“
(1994)